barnvakt

tja, är barnvakt just nu åt ungefär 6 barn haha men som tur är att alla sover och att jag tjänar pengar;)..

jobbade idag förresten i nåra timmar sen gick jag hem till mammas kompis auror och åt tacos med
min familj och aurors:) Skönt att dom hade internet här iaf, bärbar dator och grejer ajajaj ;) haha


Tio första:
Första bästa kompis: Elin säfström sen rebecca

Första bil: haha ;)
Första kärlek: Lawin
Första husdjur: En katt som hette Rolf:)
Första semester: Spanien
Första jobb: Din mat, ( där jag jobbar nu )
Första köpta skiva: antingen spice girls eller britney spears
Första riktiga kyss: hehe
Första piercing: öronen
Första konsert: Westlife

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Bacardi
Sista bilfärd: Min storebrorsas
Sista filmen du såg: Vilda djuren typ ? haha
Sista bubbelbadet: förra veckan, på ett badställe med skolan
Sista spelade cd: Christina aguilera's haha
Sista gången du grät: Igår
Sista måltiden: Middag ( tacos )

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nejnej
Blivit arresterad? ja..
Blivit kär vid första ögonkastet? nej
Varit på tv? Japp :D
Fått ditt hjärta krossat? ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ..
Haft ett one night stand? nejjj
Busringt till nån? haha men såklart

Sju saker du har på dig:
Trosor, Bh två strumpor byxor och adidastjock tröja och ett linne..

Fyra personer du kan berätta allt för:
Mamma
Rebecca 
Elin
?

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? svår fråga..
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör:
Gifta mig¨
Få barn


En sak du ångrar:
De finns inte bara en sak






Men nu måste jag faktiskt tagga, skriver nog om ett tag igen haha
seeee ya PEACE!! / MiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se