Womanizer?..

Känner mig konstig.. visst lyssnade jag på britney spears när jag var liten, var nästan besatt
men nu lyssnar ja non stop på hennes nya låt womanizer, den e faktiskt cool haha :)

Fick en kommentar i augusti, om jag har tagit hål i tungan än ( seg men inget internet )
men om du skulle läsa igen har inte tagit än men väntar på min lön nästa månad
och ska nog ta då.. gör nog skitont eftersom de är den starkaste muskeln vi människor har
men men.. vill man va fin får man lida pin höhöhö ( ordspråk e min grej u know ;) )
ögon Keepin' ma eyes on my man T.I.my man!HANS RÖST ÄR BÄST + HANS UTSEENDE E BÄST!


Snart fyller jag år oxåååååå :) tänk om T.I. skulle komma o sjunga happy birthday jag
skulle dööö men vet att de aldrig kmr hända hahahah fantasier finns ;)..

Min dator går verkligen i slooow..mooo..tiiiii..oooo..n... kmr få flipp! Men den funkar iaf
& de ska ja tacka världens bästa Hasse för, vet att han kmr se detta för han brukar
läsa i min blogg ibland höhööh :D

Men nu ska jag kolla vidare på sex and the city avsnitten, börjar skolan
tio i tio imorgon och kom precis på att jag har två läxor i engelska och No.. massa skit
om olika syror så skjut mig måste plugga nu eller så går jag upp väldigt tidigt imorgon o gör de
istället.. har inte bestämt mig men puss på allt & alla

Peace! / MiiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe tacktack :D okej har du varit i usa någon gång? kram sweetie

2008-10-02 @ 01:37:53
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se