whatever you like!

jag kan inte sluta lyssna på T.I.'s nya låt whatever you like. Den
dunkar i mina högtalare NON STOP!
han är så JÄVLA SEXIG I VIDEON!!!!!!!!!!!
t.i.
whatever you like
http://www.youtube.com/watch?v=nQJACVmankY
Ni måste se videon NUNUNUNU!!!!


Har precis skaffat gbg bilderna haha,
göteborgarna måste ha hatat oss sthlmare..
mmma
Nybliven mamma :), hahah..!
dorrttngifg
Gbg Queeens!
pose
Elin och jag, strike a pose biatcheeeees!

Jag och Fanny precis innan liseberg, sen i hörnet ser
man dom godaste chipsen som ligger i min
mage 24/7 ;D


Jaja .. ska snart till handen för att handla present åt mina älsklingar Lawin och Elin..
hämtade lawin igår iallafall i jordbro mitt i regnet, vid hanveden hoppade jag av
och lät han köra , en söt liten kurd på en moppe HAHAHA
lämnade han idag i spöregnet också men gick in till han och drack te
och värmde mig lite innan ja åkte hem igen, ska snart börja sminka
mig o möta upp rebecccccish,
här är en riktig fjortis bild på oss två, men bilden va ändå fett tung :D


df
Me 2 the left n rebecca 2 the right,
ja ser lite ut som the grudge höhö..

Måste tagga nu o göra te o sminka mig, JA DÖR AV HOSTA och FÖRKYLNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se