sjuk&elin's b-day

shushushu

är så himla sjuk , feber hosta och förkylning, missbrukar toalettpappret här hemma
äckligt va? ..

Imorse va ja så jävla död i kroppen så rebecca fick klä på mig,
kände mig som en barnunge och sen va de bara direkt att gå
och jobba, hann jobba i kanske 30 min sen så svimma jag
som vanligt när ja e sjuk och sånt.. vakna till när min chef
bar mig i sina armar o sen vaknade jag av att min mamma
stog där o kolla på mig.. hatar när detta händer,
hatar att svimma 24/7 så HEEEEMSKT!
Iallafall så gick jag hem och sen kom Elin förbi, ( GRATTIS ELIN )
med sin nya moppe sen testade jag den och sen drog hon men
kom tillbaka med både madde och emma :) efter ett tag åkte jag
och lämna Emma vid stationen och Elin skjutsade hem Madde, har äntligen fått garage som
jag och elin ska dela på också, nu slipper man dra den ut o in från förrådet ( YES! )

Mår lite bättre nu iaf efter en ipren men hostar non stop men min
älskling T.I.'s låt får mig att må bättre hehe, Åt med mamma och syster
på Oden idag, ja åt en kebab som vanligt hehe.

elin
Grattis mitt födelsedagbarn och syster!

dg
Rebecca och jag igår kväll
no lifeeeeeeeeee trust me.

Nu ska ja göra té och sätta på en film o lägga mig i sängen,
mitt huvud kommer snart spricka för jag hostar så mkt,

Peeeeeeace!! / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se