shulul! internet

Mitt internet is back on track, typ.. jag vet inte riktigt men hasse
har iallafall fixat de igen o vi får se hur länge de håller denna gång.. kanske en hel timme vem vet:)?

Idag har jag varit med lawin och skjutsade han hem på min cykel i spöregnet
från västerhaninge till jordbro genom en skog :) fyfan ja trodde verkligen jag skulle dö
av kyla trust me..
sascha och mickaela!
Jag och Sascha haha har inte gjort om bilden ser bara FETT brun ut där
typ perfekt hy o grejjer höhö.. men min näsa e fucked up :)
miccckhihimirror on the wall

Hmm.. är rätt ego på bilder HAHAH vene vf :) ´
ska lägga in en på min älskade mamma o lillesyster också!
syster o mami 
Mamma med adidas tröjan och lillesyrran precis brevid!:)
De va när vi kom till göteborg, första gången ja va där faktiskt hahaha
men fyfan va roligt det var på liseberg, ville dö när jag gungade dom där stora gungorna
eller efter flum ride och balder FYfaaan!! :D

Juste, i helgen var jag i stan med mamma min syster saga och lawin :)
patric och alex åkte efter typ två timmar, de blev ett par adidas superstar skor för 799:-
och de är dom bästa skorna jag nånsin har haft på mig:)
adidas SUPERSTAR SLEEK W, WHITE/BLACK
Men drömmmmmen e här egentligen .. Adidas rasta!adidas rasta

Men men .. man kan inte alltid få de man vill :), ja köpte en rosa tunika på gina tricot också
64 kr bara, rea ;), sen en brun halsduk där med, använder den varje dag haha..

saga&lawin=)
Saga och Lawin på båda bilderna påväg från stan, lika söta o fina båda två, loveu both! <3

Ojuste höll på glömma gulligaste bilden på Lawin haha han ser så chockad ut o så.. jag dör!
wiiiSer ut som en alien hahaha älskar dig baby!


Verkar som om mitt internet har räckt till att skriva ett inlägg, :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D
Men nu har alla sex and the city avsnitt ja laddat hem blivit klara ska chilla o kolla på dom
och äta mej tjock som varenda kväll, äta bör man annars dör man vetttu.. :)

PEACE!!!! / MiiiiiiiiiiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se