lawin's b-day

Idag den 29e oktober fyller min pojkvän år!
Grattis bebiiiiiiiiiiiiii men vet fortfarande inte
vad jag ska köpa till han!, va fan ska jag köpa?!?!
lawiin


aja den här dagen har varit tråkig och ännu mer tråkig
ska kanske åka till jordbro nu för att hämta lawin
och egentligen har jag ingen lust alls att dra ut den där
tunga moppen från vårat lilla förråd för att köra genom
den kalla och tunga vinden, HATAR DETTA VÄDER!
aja eftersom han inte ens orkar gå 10 min till stationen
får jag åka och hämta honom vid höglunda, pallar INTEEE
men de är hans födelsedag o ja får inte flippa..........!!!!

Nu ska jag sätta på mig strumpor.. och vantar och dra ut
den där moppen ja orkar inte;'(
kan nån hjälpa mig plz plz plz plz plz!!!!!!!!!!


Peace! / MiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se