happy b-day 2 me, internet is back

shuuuez :), fyllde år för två dagar sen, 26e oktober då blev ja 15, a biiiiig girl
haha.. mamma hade satt upp bilder på mig från när ja föddes till nu på ytterdörren,
lite pinsamt men de ska mammor va ibland höhö.. jaja de kom hit massor med folk
och av mammas morfar fick jag 1000 kr, han hade med sig sin nya brud ulla oxå haha ;)
av hasse fick jag 200 kr och en stor fin bukett med blommor som står så fint vid mitt fönster nu,
Av rebecca fick ja en fin bh och svarta string där de stog " i love rich boys " och massa dollar tecken ;)
av linda och micke och dom fick jag skitsnygga underkläder och lite smink
av elin fick jag en tröja ja redan hade, ( haha ) två tungpiercingar och stora runda örhängen( just my style )
fick en fin lampa från indiska som e lila, har bara inte orkat sätta upp den än och en noblesse ask och
ett mjukisdjur på kajsa anka av lilla kevin 5 år typ, för han tkte jag var lika kaxig som henne haha
Patric fick jag 300 kr och farmor och faster 500 på farsta centrum

sen får vi inte glömma dom allra bästa presenterna! , En rosa dildo med  10 olika vibreringar av mammas
kompis virre, den är vattentät och ljusrosa, längden är 22,9 cm!
och av världens bästa mamma en svart moppe som såklart är trimmad ;)


ajuste i måndags tog jag min tungpiercing trots allt kan inte lägga in bilder
från mobilen bara för att jag inte hittar min jävla mobilsladd som vanligt
o ja pallar inte letaaaaaaaa .
tungan ser lite äckligt ut hahahh ja brukar inte lägga ut bilder på min tunga..

Igår bjöd bebi rebecca mig på bio och vi såg den nya Max Payne
Och FAAAAAHN va den va TUNG tro mig en sån film ska bli sedd på bio
max payne
Max Payne har inget att förlora längre.
Den egensinnige mytomspunna polisen är på jakt efter de som
mördat hans familj och hans partner. Han är besatt av tanken på
hämnd och ger sig i kast med en utredning som blir en mardrömslik
färd ner i en mörk undre värld. När mysteriet tätnar kommer Payne att få
kämpa mot ofattbara fiender och ställas inför ett oerhört svek....


De blev lite knas på mcdonalds för rebecca och mig och
jag drog typ.. hela mcdonalds uppmärksamhet när ja stog
och skrek på den där gubben som tog på mig, han skulle slå oss
och grejer sen kom de en kille o hoppppa på han så dom där gubbarna
vågade ju inte göra nåt längre, sen fick rebecca flipp ( like usual ) och sen fick jag
flipp oxå, ( like usual .. )

Aja ska tagga nu men mitt internet är tbx och datan funkar som vanligt
eftersom den har varit på lagning,

PEEEEEEEEEEEEACE!!!!!! / MiiiiiiiiiiiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se