georgia rule

Blir så trött på min hosta,
och de här fula och äckliga vädret, kan det inte bara bli sol igeeeeeeeeen
vill ha sommardagar tbx när man bara låg o sola på bryggan, badade som ett cp.

Nu på hösten måste man ta på sig strumpbyxor ( iaf jag )
, byxor, tröja tjocktröja jacka och strumpor halsduk
osv osv.
Sommar.. ett linne , shorts sandaler. De va allt..

Give me my summer baaaaaaaaaaaaaack ..


Kollade precis på Georgia rule
och den e så jävla bra, plus skitbra skådespelare i filmen oxå :)

Den rebelliska tonåringen Rachel skriker, svär, dricker och är -med ett ord - okontrollerbar. I och med sin senaste bilolycka har hon brutit mot sin mor, Lilys sista regel i hemmet i San Francisco. Lily tar därför med sig sin impulsiva dotter till den plats hon svurit på att inte återvända... sin egen mors gård i Idaho.

Jane Fonda -  Lindsay Lohan - Felicity Huffman -  Dermot Mulroney -  Cary Elwes - Garrett Hedlund -
dom spelar dom största rollerna i filmen..

har tagit ut min piercing i överläppen, fyfaan va skönt de känns,
äntligen kan ja gäspa utan att plattan ska fastna
under tänderna höhöhöö
weee
Rebecca och jag förra vintern på bussen påväg hem till sthlm
haha, ja ser ut som en riktig barnunge cute va.. sajjjjjjk

Aja ska nog sätta på en till film o äta upp min gräddnougat från marabou..
ni vet, lite mer mmmm... i livet ( HAHAHA JA DÖR )


PEACE!!!! / MiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se