tidsfördriv & IG IG IG!

shylylyly! sitter hemma nu och va nyss nere i källaren med mamma,
hon skulle ta upp den där grejen man sätter på balkongen, hon tkr de
är för mörkt där, hon vägrar ju köpa en lykta eller nåt höhö retard:)!

Idag vaknade jag, duschade och gick till skolan, mötte pappa och han skulle
till stan för att hämta sin dos som vanligt, han såg inte bra ut alls, sliten och
helt död typ.. inte roligt att se sånt direkt men aja.. var inte med på idrotten
har fortfarande aids hostan kvar men stog som målis dom fem sista minuterna
och ja bröt alla mina fingrar ( kändes de som ) och en boll i ansiktet:) sen sprang ja
ut med den, haaaaatar att va målvakt svär asså..
vår lärare fick flipp på nåra galna i våran klass o skulle stänga av dom från skolan
tills på måndag. men dom fick en OOOORDENTLIG utskällning tro mig.. har aldrig
sett frank sådär pissed of ja svär.. Gick med lawin till stationen och snodde lite godis
som han hade köpt sen gick jag hem.. har suttit hemma sen halv fem, får se om de händer
nånting lite senare ..
Har värsta ångesten också, fick nyss reda på att de är prov imorgon och kan inte ett shit
plus att ja inte har några böcker här hemma, IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG IG!!!!!!

aja va ska man gööööra!  Juste Elin ska ha tjejmiddag på fredag nu och vi ska vara utklädda.. men ändå sexiga haha jag ska va en mus .. för de enda jag har som man kan ha till en maskerad är mimmi pigg öron från disney land i paris, aja kommer nog bli skiiitsexig, ( SAJK )


tidsfördriv..

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kysst: Ja, de bästa som finns
Ätit sushi: Nej och vill fan inte de heller
Stått på scen: Såklart jag har, senast va i somras när ja fick hederspris på skolavslutningen:) 
Blivit dumpad: Ja, en gång 
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej, de hoppas ja verkligen inte
Varit med om en bilolycka: nej :)
Klättrat på berg: haha självklart, små berg:)

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt: värme värme värme <3
Spets eller satin: spets är bäst
Blått eller rött: rött
Regn eller snö: Beror på haha, men helst snö
Ull eller bomull: Bomull:) vet inte vad ull är för nåt ?
Rosor eller tusensköna: Rosor såklart 
Vår eller höst: vår
Historia eller vetenskap: Historia! :)
Matte eller engelska: Engelska, matte fattar jag inte haha

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Ja, min baby lawin
Vet den om det: ? klart han vet
Gillar någon annan dig just nu: yes i think so ..
Vad tittar du på hos en kvinna/man: Ögonen , personligheten, tänderna

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal:
 Japp, två ggr faktiskt :) 
Kramat någon: såklart jag har
Kommit sams med dina föräldrar: Har inte bråkat me dom heller dom senaste 48 timmarna
Bråkat med en kompis: Naj :)

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
såklart, ja kramar folk tills dom dör
Ge massage: ibland, men de är bättre att få massage än att ge haha
Gå promenader i regnet: Ja de är faktiskt roligt haha

ÖVRIGT
Svär du för mycket: japp
När duschade du senast: Imorse  
Vilken färg är det på dina byxor just nu:  Mörka jeans
Vilken låt lyssnar du på just nu: whatever you like med t.i. ( ovanligt.. ? ) haha
Vad var det sista du sa: ' mammaaa, kan du hälla upp vatten o ställa i kylen till mig '
Vad är brevid dig just nu: höger, stol tv och en byrå och en datamus och webb, vänster, en vägg :)
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vit och grå, haha ser ut som ett djur..
Vad var det sista du åt: Spaghetti med ketchup, snart gyydis!
Hur är vädret just nu: Blåsigt och kallt
Vem pratade du sist med på telefon: Lawin
Vad gör dig glad: Pengar, nära & kära, datorn
Vart skulle du vilja åka: Hawaii eller typ egypten, fast helst PARIS! <33
För att shoppa:  i love 2 shopppaa
För att festa: Klart de är roligt
För att ha sommar: JAG ÄLSKAR SOMMAREEEEEEN!!!!!!!
Vill du ha barn: Klart jag vill, helst två eller tre typ :)
Vad ska dom heta: flickor : Chanel & Michelle, Kille : Liam

Inget liv har jag heller , sitter o svarar på detta..
om nån vet en tung , rolig film säg till mig ja har så
äckligt jävla tråkigt, ska äta gyyydis nu & chilla lite

wii
klassisk bild på mig, datumet är fel, detta va ungefär 1 ½ år sen,
tyckte ögonen blev grymma asså ;)


PEACE! / MiiiiiiiiiiiiQQQQaaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄS MIN BLOGGGG NIGGGAAA... ICYA.BLOGG.SE <33

2008-11-07 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se