wiiiie!

Jag skriver igen, hej! :)..

Min katt har bajsat på golvet, igen..
 Jag tog kattjäveln i nackskinnet o kasta in
han på lilla toaletten o stängde dörren, jag straffar han.. Jag spydde också..
Jag spritade golvet så bakterierna skulle försvinna .. Han lyckades öppna dörren
vet inte hur men katter är jävligt smarta.. ja hör hur han hoppar in i dörren just nu
får lite skuldkänslor .. han kom ut nu, brb!
När han kom ut sist jagade jag han och stängde in han, öppna dörren för ca
10 minuter sen och han såg väldigt konstig ut som om han inte hade sett
ljuset på 5 år.. stackarn :( Men men, Sascha sitter utanför o lyssnar på Reggaeton's
förtvivlande jamande, ska släppa ut han därifrån om en kvart, han har suttit där länge nu

Släppte ut han, kunde inte låta han sitta där längre hahaha..
de är nu ca 5 timmar tills skolan börjar.. klockan är kvart över fyra.
Har också bestämt mig för att nog sluta på jobbet imorgon, pallar inte
slava för '' money for nothing '' hehe..

Kollade precis i mina lådor som ja inte öppnat på länge,
bland annat så hitta jag mitt saknade headset,

och så FUCKING dum som jag är
så har ja letat efter min mobilsladd i flera veckor nu, gissa vart den låg?
bakom datan.. ja e dddddddum :)

hotti
Min hottiga pojkvän som sover i soffan dagen vi va barnvakt..
Näsan är tryckt mot kudden och han dregglar, i love you..!


Svartingen, reggaeton
Tönten, Sascha.. hööh

nu ären Fem!
SSSSSSSSSSEYA! / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se