tajdsfördrajv

Fortfarande inte somnat.. nu e klockan snart 2 och jag är inte så värst trött..
kanske stannar uppe hela natten istället även fast jag kommer vara helt slutkörd
imorgon.. får dricka Kaffe och Xray även fast ja hatar kaffe kanske ska slå på
nån film , kanske somnar till den.. hoppas de fast ändå inte. Smsade med rebecca
för nån timme sen, råkade väcka henne ( förlåt ), vi smsa lite om seglingen, och
fyfan vad jag saknar den,,
 
Haha man ser rebecca springa iväg from little me.. SAKNAR GROOOOVT



 

& eftersom klockan är över 12 så är det bara 6 dagar kvar tills ja & lawin varit tillsammans
i ett år! På en måndag blir det, ( typiskt me skola dagen efter ) -.-
Men tur i oturen så Blir vi ensamma då mamma ska på kryssning på fredagen,
blir bara han & jag precis som de ska va, saknar han om nätterna, vill bli kramad
på nätterna av han haha.. de bästa som finns, man känner sig grovt älskad..

Älskar dig bebis, nedräkning 6 dagar! ..



1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Helvete vad jag ser ut..

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
67 spänn

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Mest

4. Favoritplanet?
Solen, som ger oss värme

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Dolt nummer, annars är de skolan

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Akon med Clap Again eller så va de Sekerim Benim .. :)

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett grått linne från stadium

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Den där fattade ja inte.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Adidas såklart

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust rum

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Tog en cigg och en xray

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Nope... Gå o lägg dig! De ska jag göra:)

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Flera stationer bort

14. Vilket uttryck använder du mest?
Men vafaan.. okej, aha :)

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till lawin, råkade ringa o väcka han o sa somna om nu älskar dig

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Sascha, ( katten )

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Tobak och en öl

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ingen

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
13 va de nog
 
20. Din värsta fiende?
Mej

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Jag och Rebecca som ligger i sängen som två idioter

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Mamma jag måste ha en tid till doktorn imorgon

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Flyga, lätt! 

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Pappa, jag saknar han

25. Senaste låten du lyssnade på?
If I used to love you baby m Daniel Lemma, från jalla jalla:D


TIIIIIIIIIIIDSFÖRDRIV :) , vill ha chips :'( hahaha .. köp!


Wb-modell..

peace love n respect,!

/ MiiQaaaaaaaaaaaaaaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se