städning på G

shyz! blir så fucking irreterad på min katt Sascha som ska hoppa upp i
mitt knä och databord hela tiden hur många ggr ja än slänger iväg henne sttttörande :)

Idag har ja gjort lite grejer lalala vaknade iallafall vid typ 3.. hoppa in i duschen o sen så
har ja solat solarium med rebecca, mamma berätta att man kan få hormon fläckar o shit
eftersom ja käkar pencillin.. men ja fick inte de som tur va ;) idag va min syrra
skiitgullig hon började med att diska sin tallrik, sen blev de min tallrik sen mammas ,
sen börja hon diska kastruller o shit o börja tvätta av borden o sen tillslut städa hon mitt rum
( fast hon slängde upp allt på sängen bara ) men skiiiitsöt ändå ville döda henne genom att
pussa sönder henne

Cp ungen min, står på en pall för att nå, för de går inte på tå :) hahaha
va rolig ja va nu :)

Sola bara en kvart så blev lite brunare bara :)

Började med The sims idag, HAHAHAHA ärligt, de spelet är tungt asså..
ska nog plugga lite nu duktig som jag är, pluggar varje kväll o morgon :) sajk, tro inte på mig
när de gäller sånt..

Dagens Middag : Potatis och knäckebröd ( hatar köttbullar )
Dagens låt : Yolanda Adams - I belive ( Soundtrack från Honey )


PPPeace LLLove AAnd RRRespeeeect / MiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se