red red wiiiiine

lördagen blev skiiiiiiiitrolig, ja & madde mötte emma utanför henne sen gick vi tsm
till elin, när elin öppna dörren sjöng vi ' ja må hon leva .. '
men tönten skrattade bara åt oss samtidigt som vi knappt fick fram ett ord
eftersom hon bor på högsta våningen o vi sprang typ upp .. haha
Av mig fick hon en brun halsduk från Gina Tricot och
ett par fina örhängen o halsband som de var pärlor på
, tror hon blev glad iaf :D

När vi kom in drack vi vin o ja mötte ida och dom där, sen hade linda o dom
ordnat en film på elin från 0 år till 15 med fin musik i bakgrunden, börja nästan grina
haha de va flera st bilder på mig o elin när vi är  små barn o sitter nakna på ett
berg, eller när de är FULLT med skum i badkaret o vi nästan dränks, osv osv
så jävla roligt att se faktiskt.. :)

Mamma o ja O elin o Linda dansa som fan till musiken men inga bilder yet..
Mötte sedan A och A o dom följde med oss upp efter nästan alla hade gått,
vi softa bara.. aja kvällen va skiiiiiiitrolig för mig o typ resten av alla
A night to remember!

O nu ere skola igen då oxå .. inte så farligt de e ändå snart jullov, va me baby idag
vi kolla på torkel i knipa, nördar :) (?) sen skjutsade jag han halva vägen till stationen och han skjutsade mig o spraaang till tåget, lite bråttom ;)  Ska kolla på en till film nu tror jag see you later..



Tänk dig att du tar ett glashjärta
Stoppa in det i elden så att glaset blir jättevarmt och nästan börjar smälta
Sen tar du ut det och formar det varsamt med dina händer till någonting som bara går att kalla ett hjärta av kärlek
Och sen ger du bort det, men den som ska ta emot det släpper det bara rakt ned och det går i tusen bitar .
Det finns inget lim i världen som kan pussla ihop alla små bitar.
Du kan bara försöka gå vidare, men golvet är täckt av tusen vassa glaskärvor och det gör ont för varje steg du tar
Men dina händer minns fortfarande hjärtat som det var, för dess form brändes in i din hud av dess glödheta känslor


& den va TUUUNG    PEACE!! / MiiiiiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se