Lärare väcker mig.

Shyz.
Skrev inte i söndags, men i lördags va ja iaf barnvakt åt sex ungar
Moa, Linnea Elias Kevin Saga och lilla Isak 6 månader,, allt va rätt okej o lawin
somnade rätt snabbt i soffan medans ja satt vid datorn. Sen vaknade Isak
och de blev lite kaos så ja gick o gjorde välling sen råkade Moa spilla coca cola
på Sagas hår och Sagas säng.. O lawin bara låg där =) Han fick ta Isak så bäddade ja nytt
sen till slut somnade Isak igen, Alla låg och sov sen så börja kevin att grina, så jag gick in
o frågade om han ville komma upp, men nej de ville han inte, ja fråga om ja skulle gå ut,
nej de skulle ja inte, ja fråga om ja skulle stanna, nej de skulle ja inte..
Jag gick ut till datorn igen och sen kom han upp o sa '' Jag måste bajsa '' sen höll han
för sin rumpa o sprang med små myrsteg till toan, jag hade precis gjort iordning två ostmackor
sen ropade han att han va klar... ja ba noooooooooooooooooooooo!
Ja gick in o sa, ' nu ska vi lära oss hur man torkar sin rumpa :) ' han klara de, woho!

Imorse kom iallafall min lärare hem till mig för andra gången o drog upp mig så jag
fick 5 min på mig att borsta tänder o klä på mig sen åkte vi till skolan, hann inte ta med mig
cigg eller nånting,, ja hann inte käka och hann inte ens skölja av ansiktet ..
( JA MIN LÄRARE ÄR CPSTÖRD:) )  De blev kaaaaos på hemkunskapen iaf
de slängdes köttfärs o tallrikar o de blev ett grovt bråk
död
Huvudvärk och död... Ska kolla på film nu tror
jag sen ska ja plugga till ett prov imorgon
Pppppeaceeeee / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se