home alone.. 2 ( 85758 )

Kom till skolan bara 6 minuter försent .. trodde vi skulle börja fem i så för mig var det bara
en minut försent, pinsamt när ja kom in o trotsa frank att ja inte alls va försenad.. -.-

De blev ett prov idag trots allt, engelska , men de gick faktiskt rätt bra för mig i think, vissa
fattade inte ett shit men de gjorde jag höhö * skryter *
Min mamma ringde mig och sa att hon har fått lunginflammation och nåt virus, så ja är rätt
ledsen för det.. plus att lawin inte kom idag .. :( han är jätte sjuk o va på akuten förut..
well well, e ensam hemma idag ändå min mamma som är rätt dum i huvudet ska till
Linda och Micke's nya hus för att städa, ( hon får cash ) även fast hon precis har fått den där
sjuk grejen..
Mamma kom o lämna pengar efter jobbet så de blir kebab för mig idag, sen köpte hon tre läsk
flaskor , zingo och två pepsi, höhö skulle hellre velat ha fanta exotic..

Men Assiya & Rebecca gör mig sällskap ikväll iaf, de blir soft asså.. dom skulle ta me
sig vattenpipa så vi sitter väl här om nåra timmar som luffersssss
Vart min lillesyrra är vet ja inte, har inte sett henne sen igår , skum tjej de dära..

Hittade den här på internet förresten.. shit va ja verkar va omtyckt då.. höhö


Nääääääää nu ska ja klä på mig duscha precis,
peace and love! / miiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se