hjälm&skuld

shhhhhhhuuuuz , åkte aldrig till lawin igår, fuck vilka skuldkänslor jag fick..
men snart ska ja till jobbet igen ( ska va där lite tidigare idag )
sen efter de ska ja till stan o snacka me en kompis SEN till Lawin :)
ska pusssssa han o krama han o fghdjtghdj damp ja har.
 
Igår somna jag typ halv nio eller nåt, allt liv va ute ur mig. Va helt död..
O övertalade precis min brorsa att han ska gå till skolan för dom ska
åka pulka, men han vill tydligen inte ha den där ' jävla feta hjälmen '
på huvudet när dom åker, håller me han .. dom e skitfula hehehöhöhöhihihoho..


skitsnyggt, verkligen moderiktigt..
höhö driver..

Nääää men nu ska ja snart ta bussen

Tjingeling! ..

Pppppppeace! / MiiiiQQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se