Barnvakt o grejer!

ssssssssssssssssssssssssho :)
kom precis hem från skanstull o ja höll på dö av kyla..
kolla på nån simning där också skit tråkigt :)..

Igår va de lördag ja va i skanstull o kom hem runt 10
sen va min mamma o min " styvmamma " som dom säger
as packade o skulle börja dansa me mej o grejer haha , va barnvakt
åt viktor o saga så vi kollade på eddie murphy's film Spökhuset, men saga va
så rädd så hon la sig under täcket o somna.. sen sa viktor att hon inte andades så
ja fick panik o börja skaka på henne men hon andades visst jävla särbarn viktor är hahahaha :)

I fredags hade ju saga barnkalas också.. de blev tacos så ja snodde glass o sånt sen somna
ja o sen kom min kusin hit,  & faktiskt så tycker ja att hon ska va tyst o äta en cheeseburgare,
HAAAAAAHAHAHAHA

fj
HAHAH får damp fan va söt hon e .. :D


& imorgon är de ett år för mig o lawin.. plus ja ska jobba imorgon
i solna..

Dagens Middag :
Fläskfilé me potatisgratäng
Dagens Låt : Take you down m. Chris Brown  Galet tung tro mig
 Nu orkar inte ja skriva nå mer
PPPPEACE Loooove n Respect ! / MiiiQQQQQa


A juste.. om nån vill se nåt sexigt

Kolla på Chris Brown's konsert med Take You Down ..
http://www.youtube.com/watch?v=xfuq3z5mS0Q
kolla vid 1.50 ( RÖRELSERRRRRNA gör en galen )
Sen kolla vid 2.07 du kmr att D-ÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Kommentarer
Postat av: Lise anti rynkkräm

hahahahahahahah

2008-11-24 @ 14:34:41
Postat av: mickaela

HAHAHA störd du är .. HAHAHA ..

2008-11-25 @ 07:59:45
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se