älvsjö mässssan

ssssshuuuuz , höhö d va assiya som påminde mig att skriva, fett känd jag är,
nästan som kenza o blondinbella fan :) HAHAHAH..
Idag va ja på gymnasiemässan i älvsjö, hittade typ tusen linjer som verkade
fett tunga. En som va skiiitgrym , ett estestiskt program
när man börjar där får man typ en systemkamera, en laptop sen får man ha
en inriktning på ett speciellt språk!
Sen i första ring ska man till england i en vecka typ på språkresa, sen
i tredje ring ska man åka till spanien ( om de är de språket man valde ) och praktisera där
i tre veckor, sen lära sig fotografera, fixa bilder o grejer, fett tungt fan ..

Klassen fick sluta efteråt om vi hade en extra timma på måndag ist , skitstörande.. då slutar vi fyra:(
Aja sen när ja kom hem kolla ja o rebecka på jalla jalla o lejontämjaren, ( no life )
& rebecka den ghandin åt upp en halv tårta + 5 mackor ( gravid elle..? )
hsdg
Kungstensgymnasiet

Min mamma & mina syskon har precis lärt sig lite om datorn :)
så ja har typ fått suttit en timme idag elle nåt.
Men dom gör fel hela tiden dom e skadade i sina huven :)

sexii
Ja & syster, vi vet att vi e sexiga..
tsht
HAHAHAHAHAHHAHHAH!! fyfan.. Mami n me.

Ska snart möta rebecca, vi ska väl till tensta, ( d våran nya grej ni vet. )


Dagens Middag : Kycklingkebab med pommes
Dagens låt : Baila Conmigo m Zion y Lennox


& som vanligt har ja inge liv..
Berätta tre saker som börjar med jag har aldrig ?
Jag har aldrig ätit tonfisk. Jag har aldrig ätit sniglar, jag har aldrig ätit krabba
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Tung humor o snälla
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Mickis, ( HAHAH )
Hur var du som barn?
DUM I HUVUDET :)
Varför bloggar du?
Vet inte.. kul höhö
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Vänskap ÄR kärlek
Vad kan man leva utan?
Knark
Vilket är viktigast hos din partner?
Att han är ärlig & omtänksam
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Nej ja e inte ghandi
Hur ofta lagar du mat hemma?
Rätt ofta :)
Vad skulle du göra med ett friår?
Va e de?
Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
kurdisk mat, hahah
Hur svarar du i telefonen?
allu?
Är du pinsam på fyllan?
Ibland
Vilken var din första konsert?
öh.. westlife (A)
Hur ser folk dig?
Att ja e fett cool ;)
Människa som gör dig enbart glad?
Rebecca dahl, elin , och mamma
Värsta känslan?
Att vara orolig
Favorit tv-program?
Fresh prince in bel air, o simpsons :)
Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Sol, bad & vänner
När grät du senast?
Igår tror jag
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
För privat
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
haha, jag ÄR i kungafamiljen :)
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
dyka från 10an haha
Vart går din drömresa?
USA, paris ( again )
Vem är ditt drömragg?
T.I.!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33
När blir man vuxen?
När man inte har kul längre
Vill du säga förlåt till någon?
Ja
Vem är din hjälte?
Min mamma
Vad tror du på?
Mycke
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig
Vilka personer beundrar du?
Min mamma, rebecca & elin
Vem var din första kärlek?
Lawin
Vem har makten i ditt liv?
Jag
Har du fått någon att må riktig dåligt?
Ja ..
Vilket djur skulle du vilja vara?
En tiger
Har du någon fobi?
Zombies & spindlar.. :$
Vad är det pinsammaste du gjort ?
Hände en pinsam sak idag faktiskt, ramlade i trappan framför alla på älvsjö mässan :)..

Kommentarer
Postat av: Yasmin

estestiska programmet är inge bra, man får nästan aldrig jobb:/ gick där ett år men sen sa min studievägledare att hon själv inte tycker det är någon bra linje för man får sällan jobb. Gå "foto" linje när du gått ut en riktigt bra linje ist. Tips bara :)

2008-11-16 @ 17:05:36
Postat av: Anonym

http://www.gratisgen.se/ref/97334

Bli medlem! Gör ett erbjudande på sidan, te.x bli medlem på Lovefilm och få ett presentkort på 500kr på kicks eller mq!

2008-11-17 @ 11:28:23
Postat av: mickaela

Yasmin tack så mycket för tipset :)

2008-11-19 @ 11:35:59
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se