YYYYYYYES

aaaaaaah ja e överlycklig tro mig!,
Biljetten är nu beställd till frankrike
både jag och min bästa vän elin SSSKREK
av lycka.
Den 24e, tror jag , eller den 25e haha åker vi
tiidigt på morgonen :D

Sen nu på lördag har jag och min älskling varit tillsammans i ett helt halvår,
 helt seriöst det är de längsta förhållandet jag har haft hihi, och det bästa med
det hela är att min mamma och mina syskon åker bort och sover borta hos
mammas bästa kompis, så vi är helt ensamma hela kvällen och natten, vi ska ha
jättemysigt har jag redan bestämt ;).

Sen är det en grej till hahhahha min mamma visade mig nyss den ballaste tatueringen hon precis gjort..
image4 
jag tror ni ser vad det står ;) ..
Fast hon ska inte sluta än, hon ska skriva in
mickaela ( jag ) och mina syskon Daniel Saga och Viktors namn i arabiska sen
ska hon göra en liten djävul på armen som har två boxningshandskar på sig haha,
älskar världens bästa mamma!

Kommentarer
Postat av: rshdf

vad ska ni göra i frankrike:S?

2008-05-27 @ 21:29:54
Postat av: mickaela

ja du.. kanske vara där på semester? .. =)

2008-05-28 @ 22:57:27
URL: http://mickaany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se