vill haaaa!

Kom precis in, varit ute och cyklat på en kärring cykel med rebecka haha (:
Är just nu inne på http://www.teknikmagasinet.se/ och jag har hittat värsting grejerna jag verkligen vill ha, ska ge er information kostnad och bild på dom hihi =)

image10
Det här är skullcandy hesh pink hörlurar
Drivsteg på  50 mm och frekvensomfång 20-20000 Hz.
Söta och jävligt grymma! Priset?.. 589 kr ( Dyrt enligt mig .. )

image11
Det här är skullcandy ink'd pink
9 mm drivsteg och Frekvensomfång 10-23000 Hz. Priset är 199 kr på dom här sötingarna.


image12
Casio exilim ex-z80 rosa färg , finns i svart silver och en mörkare rosa.
8,1 megapixel, ansiktsavkänning och många olika motivprogram.
Z80 har även en funktion som känner av när motivet ler!
3x optisk zoom. USB2.0. 12 MB inbyggt minne och SD-minneskortplats.
Med Lev inkl laddare, laddbart batteri, USB-kabel och programvara.
Låter den inte perfekt?! Priset är 1799 kr men det låter faktiskt som om att de är värt varenda slant.


Där fick ni se några av sakerna jag vill ha, men som jag sa tidigare har jag ju ett jobb nu, så vem vet vad som händer i framtiden hihi.

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna och dricka ett stoooooort
glas med isvatten, gott och bra för ens hy! (:
Sov gott för de ska jag göra, börjar tio imorgon igen hihi

PUSSILYSSS / Mickaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se