Grillning och moppe

har inte skrivit på ett tag nu, men kan berätta om min dag igår kväll och idag ! :)
Min mamma fyllde år den 29e så vi firade henne igår, jag och en massa vuxna och mina kompisar lala.. jaja lets get to the point, vi alla sjöng för henne och grillade, vi hade jätte mysigt och åt jordgubbs tårta som jag och min kompis elin hade gjort, sen hade vi gjort en kiwi tårta, lite annorlunda eller vanligt .. ?
Sen åt vi grillat kött och en massa goda grönsaker.
Haha sen övertalade jag min lillesyster och alla hennes små kompisar som var där att vi skulle hälla vatten på patric ( mammas bästa vän, min ' pappa ' och min bästis pappa ') så vi hällde vatten på han och sen fick han ju såklart tag på mig och kastade ner mig i bassängerna..
Jättemysigt,,, NOT! Jag höll på att frysa ihjäl haha, sen gick alla vuxna ut och dansade så vi gick hem till mig, jag och elin och sen gick vi till våra kompisar och åkte lite moppe =)
Senare på kvällen typ runt halv tolv så kom mohamed eddo och stefan, stefan och jag åkte från västerhaninge till handen på hans moppe och åkte till OKQ8 och köpte godis och stefan tankade hahahha jag frös så jag tappade känseln.. Stefan sov över här och elin med.
Elin vaknade 6 imorse för hon ska jobba på sin mammas jobb ( sommarjobb ) så jag och stefan vaknade runt 11 och rökte en cigg och gick ut på gården sen gick vi hem till han och åkte till ängarna och solade tills Vedat kom. Vi åkte runt lite och snart kommer min pappa hem till mig och ger mig en massa godis och sånt, han har varit på kryssning :).
Han är lite full men han ringde mig och sa, ' Mickaela jag älskar dig, du är mitt förstfödde barn och om det är nånting mickaela så finns pappa här för dig, pappa fixar allt för dig '
Älskar DIG PAPPAAAA <3333

Rebecca och jag är ensamma inatt , vi har nördat oss och tagit lite kort, hahah
image16
Först var Yano lite fin och njöt i solen tills det spårade ut
image17
Hahaha ja.. så här hände det med min lillasysters leksak till slut.. :) Torr humor va?

image18
Sen lekte vi gangstas du vet, fast rebecca tog kläder som är från min garderob, hon hade på sig city shorts och det är nog inte så passande för en gangster, eller hur? ^^

Mer uppdatering senare PUSSSS / MICKAA

juste, vet nån hur man lägger in videosar, mycket tacksam för hjälp för jag har en jätterolig film som jag har spelat in


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt att grilla :)

2008-05-31 @ 20:25:22
URL: http://pooshg.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Tyck gärna till om min nya design förresten :)

2008-05-31 @ 20:37:32
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: tessi

du lägger först upp dem på youtube sen sen lägger du typ in koden från youtube på nåt sett :P

2008-06-08 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se