en vanlig dag tråk tråk..

Vaknade halv nio och var i skolan till klockan tio, mötte rebecka
i centrum och vi cyklade jääärnet till skuulan (:
Sen kollade vi och våran klass på " skruva den som beckham " hihi ..
sett den förut när jag var på fotbolls läger =)
Sedan följde jag med min mamma lillebror och lillesyster till min lillesysters dagis
för dom skulle sjunga sommarlåtar haha så jävla söta!
Vet inte hur man lägger in videosar men kan lägga in en jättegullig bild :)
image13
Hon med den vita klänningen är min söta lillasyster,
jag och min kompis fick fixa henne hon blev jättegullig , men bestämde sig
för att göra om sin tofs sen.. -.-
image14
man ser lite av min mamma oxå hehe (:

Juste sen träffade jag min äääääääääälskling Elias och Isak, har bara en bild på Isak som jag tog på han och mig idag men ingen på elias just nu tyvärr, ska fixa :D
image15
Visst e tjockisen gullig hahah?

Gick och spela lite fotboll sen fast sen gick vi hem och nu e ja hemma =D sparka lite boll utanför huset sen så skulle jag skjuta lite försiktigt på bollen sen flög den till andra våningen och dunka i deras fönster.. hon öppna fönstret och var jätte arg o sa JAG HAR EN SOVANDE BEBIS.
Kände mig jätte taskig och bad om förlåtelse sen stängde hon bara fönstret..
Och nu sitter jag och pratar med min älskling i telefon och rebecca pratar med hennes
killkompis i köket :D

ha de bäst PUUUYYYSSS / Mickaaa

Kommentarer
Postat av: FRIDAH

så söta bilder :p

2008-05-28 @ 23:05:43
URL: http://ReinholdssonFromholtz.blogg.se
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll!:D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-28 @ 23:05:47
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se