Flyttat.

Har precis flyttat, har haft fuuuullt upp..
saknar redan min gamla lägenhet, har trots allt bott där i flera år.. men jaja vad ska man göra.
Trodde först att min pappa skulle bo kvar i den gamla men de ska han tydligen inte
för man måste köpa lägenheterna eller nåt sånt vet inte vad,
så han ska flytta till älgvägen 19, de är ändå rätt nära våran nya lägenhet oxå faktiskt..
plus att jag har nästan inga kläder heller allt är fortfarande nerpackat, pallar
inte packa upp nånting.
Men det som är bra med att vi har flyttat är att det är större här och jag har fått mammas stora säng
, men det är jääävligt lyhört igår kväll hörde jag exakt vad dom ovanför oss sa, och man hör
alla i trappen precis vad dom säger,
det är inte så jättebra med tanke på inflyttningsfesten vi ska ha, de kmr bli röj och alla grannar kmr
klaga sen kmr säkert polisen eller nåt hit, de skulle inte förvåna mig med tanke på våran otur..

Idag är jag hemma från skolan, jag och min lillebror
båda är inte så jättefriska.
juste sen ska två killar komma hit klockan två, för det har tydligen blivit ett hål i taket
när mamma försökte sätta upp lampan, HAHAHAHAH

Så nu ska jag gå och irretera han lite så han inte kollar på disney channel så jag får se the voice:D


pussssszzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se