SOMMARLOV! :)

Fyfan va skönt!, fast det första jag ska göra imorgon är att vakna halv sju och åka till sjukhuset haha..
men ändå :)!, är jätte glad, slutade nyss jobbet men nu ska jag berätta lite vad som hände ;)

Satt i aulan med alla elever och fjantade mig som vanligt.. hörde där bak att rebecca och dom skrattade åt mig
när det var tyst i hela aulan hahah..
Sen skulle rektorn ropa upp elever som ska få heders pris. Sen blev jag uppkallad, jag ba WHAT?! Sen kolla elin och alla på mig förvånat ja ba jaja.. gick upp på scenen och fråga rektorn om han verkligen sa mickaela nydahl, han ba japp! :)

Så dom ropade fram mig och gav mig en bio biljett och ett diplom, det står så här på diplomet

HEDERSPRIS

Mickaela nydahl 8:3L
hederspris för bästa uppryckning
''Allt är möjligt, endast du sätter gränserna''
Ribbyskolan 10 juni 2008

Är jätteglad nu.. förra terminen fick jag inga betyg, skolkade alldeles för mycket och nu ska ni få se anledningen till bästa uppryckning :)

Bild  IG
Engelska G
Geografi G
Hemkunskap IG
Historia G
Idrott och hälsa G
Matematik G
Musik VG
Naturorienterande ämnen G
Religion VG
Samhällskunskap IG
Slöjd G
Svenska G

Är rätt stolt över mig själv med tanke på förra terminens betyg, streck överallt..
Ig i bilden beror på att jag var mycket frånvarande där, Ig i hemkunskap beror
på att jag bråkade så mycket med Erkan så jag blev utkastad i en månad..
Sammhällskunskap Ig det är för att jag har missat två prov.
Engelska och Idrott har min lärare Frank sagt att jag lätt kan få VG i
om jag bara inte hade varit så mycket frånvarande. :)

Den som blev mest stolt var min mamma, är jätteglad själv för att hon blev så stolt över mig!

ojpäåj
Jag påväg till skolan, haha lite mobbad bild kanske, men det är den ända bilden man ser mina kläder på:)
Kofta Gina tricot, Tunika Gina Tricot, strumpbyxorna Lindex och skorna ( ingen aning.. )

jg
Min baby påväg till skolavslutningen, ser inte hennes vackra ansikte och tyvärr har hon ingen blogg
I love you Rebecca!
sruurs
På balkongen, det är så synd att bilderna blir inte likabra som man själv ser sig just i ett ögonblick haha förstår ni vad jag menar?

Fick ni bra betyg då, och när hade ni skolavslutning i eran skola :)?

PUSS PÅ ER ALLLA / Miw

Kommentarer
Postat av: TJOY

De e häärligt där alltså, min blondie e ett riktigt geni och du förtjänar mer pris fan ;) hahahha :)

2008-06-11 @ 08:40:19
Postat av: thess

jag fick G i allt :D

2008-06-11 @ 10:46:27
URL: http://m0i.blogg.se/
Postat av: Sannna

meramera bilder

2008-06-11 @ 17:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se