sola & bada! =)

Tja!, skrev inte igår va så otroligt jävla trött.. Vaknade ungefär klockan 10 igår, gjorde mig klar på en halvtimme, ( rekord? )
Sen så åkte jag min mamma, min lillasyster, auror och hennes tre barn, vi hade jätte trevligt sen kom det fler människor hehe.., låg och pressade i solen var nära på att somna hehe, det var nån student grej där nere vid rudan också, de va rätt kul att se när dom åkte på flaken där de stog bland annat ' VI ÄR FRIA!! '
haha.. längtar tills ja tar studenten ;D , Doppade mig lite snabbt med Saga min lillasyster men det var iskallt.. Sen kom mina polare Nella Emma Madde och Elin sen så låg vi och stekte lite, sen mötte jag min kille där så han och jag låg och mös lite, jättemysigt.
Sen drog vi till lill rudan istället, ( djupare, fräschare och mycket mycket mindre folk )
Vi hade skitkul, haha ska lägga in bilder sen för dom har min kompis just nu på sin mobil, ska lägga in så fort jag får dom!
mosusch
Hahahaha ser inte riktigt frisk ut i ansiktet, men men, där låg jag och solade iallafall hihi (:
mama isak
Mamma och tjockisen Isak, min mamma är ' pappa ' till honom enligt henne och isaks mamma auror :) haha
beach
Efter en dag på stranden, man är inte direkt så pigg då haha, klockan är 20:18 på den här bilden och ser ni hur ljust det är ute? Underbart, fast ibland vill man sova men kan inte pågrund av ljuset haha..

Var ensam hemma mamma skulle ut igen, som vanligt..
Så Eddo Mohamed och Stefan kom hem till mig sen så drog dom vid tolv typ, så jag var helt ensam hemma.. läskigt? nää men efter ett tag fick jag panik, jag satt vid datorn helt lugn, sen sattes radion på i köket, JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ! jag tog min mobil och mina nycklar som låg brevid mig och SPRANG ut ur huset, usch vad läskigt! :'(
Sen satt jag där på min gård klockan ett på natten, sen kom Mohamed Eddo och Stefan gåendes, påväg till min port, så jag skriker ' halllåååå ?! ' dom ba VAFAAn göru ute?
hahahahh.. dom gick upp till mig och drack vatten, jag satt ute en halv timme till ( sammanlagt en timme )
sen fick jag tvinga mig in haha.. en kompis kom och fick följa med mig in, och stanna hos mig till mamma kom.

Men nu är jag alltså hemma själv igen, väntar på lilla lawin för han e så jääävla snabb av sig, inte!

Ha en BRA DAG,  PEACE! / M

Kommentarer
Postat av: ;)

Yes! Mycket från hjärtat och en massa klös! Blogga vidare, helt klart! :) Kram!

2008-06-07 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se