hihi

Ursäkta mig jag har inte uppdaterat bloggen på jättelänge, men jag har haft fullt upp haha, jag har varit på fjärdlång det är en ö som ligger inom haninge komun Det var skit kul och det var åby gården och jordbro gård som åkte dit, det var två st från västerhaninge jag och mohamed sen resten jordbro barn haha.. Höjdpunkten var motorbåten, den var så jävla rolig asså det var nog det roligaste jag gjort i mitt liv, det var som en gummibåt med en massa säten på, jag höll på att flyga av så en som hette teddy fick hålla i mig haha för vi FLÖG på vågorna, under tiden vi åkte skrek sjöng vi nationalsången och i belive i can fly hahaha.. de regna som fan fast sen blev det soligt , har miljoner bilder fast vet inte hur man lägger in för den här grejen här ovanför visas inte :s Om det funkar sen så ska ni få se alla bilder! Ska till paris snart btw:) den 25e sitter jag på planet mot frankrike, see ya! Peeeeeace / Miqaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se