Jobb och slit !

Hej hej, jag är sååååå himla trött, jobbade till halv
fem bara men det är rätt tungt faktiskt,
och jag tjänar så dåligt :(..  Mötte Linus & mikaela, linus ville låna två cigg av mig.

Så vi åkte runt på en moppe lite haha dom trodde jag inte kunde köra, fast mikaela visste att jag kunde;)..

Jag har hittat några saker jag vvvvverkligen vill och måste ha!
örhängennecklesss
örhägnbelive
måste haaa, dom är så vackra, inte så vanliga smycken heller , jag har nog tusen miljarder smycken, ska fota dom sen men min mammas kompis lånar min kamera just nu för att kunna lägga ut sina grejer på blocket,, Men ska ta nya bilder direkt när den kmr tillbaka och när jag får nya batterier, min pappa kastade mina uppladdningsbara förut, så dum haha.. ;)

Måste förresten skriva upp låtarna som lyssnas MEST utav mig nu, ;)


Chris Brown ( feat. Kanye West ) - Down
Lady Gaga ( feat. Akon ) - Just Dance                      
Colby o'Donis ft.Akon - What you got

Världens bästa låtar, plus att Colby o'Donis är min kille hihi, ska upp på scenen och kyssa honom
när han kommer till The Voice haha, tror faktiskt min kompis Anis ska uppträda då, aka Sajjk,
big love to yoooooou anis! <33


Saknar min bästa vän Rebecca som är i gbg just nu :( Sen ska hon med assiya till marocko i nästan fyra veckor
Im gonna miss ya both! ;)
looooove to you!
En gammal bild , strömavbrottet i hela haninge när vi stog och tände tomtebloss på din
balkong hahahah, älskar dig GROVT! Du är fast spikad i mitt hjärta tjejen!




Nej nu ska jag snart käka och bara chilla, får väl se om det händer något mer till kvällen,

Mina ögon, ögonen är själens spegel ni vet det va;)? PEACE! / MiiiQaa
eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se