hoppas och ber...!

Att det blir sol och varmt imorgon! Jag min lillasyster och min mamíííí ska till rudan och bada! , jag kommer nog inte bada tror jag, tycker inte de är så fräscht där, badar hellre på lillrudan som är mkt djupare och där badar inga små ungar som bajsar och sånt där i haha..
fult
Tycker inte att det direkt ser ut som stränderna i spanien eller nåt, men dom flesta verkar uppskatta lilla rudan ;)
lalaa ser ut som om jag får nåt uppkört i , aa ni vet haha herrejesus..
öggaaatttMitt öga, tycker bilden ser lite knas ut men ändå, haha!
puyssss Vet att min piercing ser väldigt infekterad ut där, men den är inte det:)suuss Här har ni mig och min busiga lillasyster, Älskar dig min lille gulleplutt även fast du är heeeeeeelt borta i huvudet ibland, hahaha.. ta inte illa upp av det här men de lät så jävla roligt
Mickaela: Saga vad gör man om man ser en ful människa ..:)?
Saga: ehm.. * tänker *
Mickaela: Vad ska man göra då? snabbt
Saga: ööhm, man knuffar ner dom på tågspåret =D !  ,
Mickaela: ... HAHAHAHAHHAHA ( mamma hörs i bakgrunden )

 Som jag sa innan, ta INTE illa upp!  

 PEACE! / MiiiiQaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se