fullt upp!

sorry , upppdaterar aaaaldrig haha men gör så mkt om dagarna :)
jag har varit på bio två gånger, jag solar och badar varje dag plus att jag har fått en kattunge! :)

eratar
den heter sascha, och om två veckor kommer en till :)
 den är svart och vit tror jag, har ingen aning bara min mamma som sett den än sålänge :)

yeah
Jag och sascha, blev bilden fin? haha :)
långholmen
Elin och jag på långholmen, hahahha vi har ritat för våra ansikten
jag är glad och elin är sur haha, skönaste badplatsen iallafall men
det tog ett tag innan jag nella emma o elin hittade dit ;)

nnnnnnnnej nu ska jag gå ut tror jag, kan inte sitta inne en hel dag asså.. vi hörs
PEACE! / MiQaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se