wiiiii

Inatt sov inte rebecca hos mig, kändes konstigt eftersom hon
nästan bor hos oss nuförtiden haha, men fick sällskap av mina syskon
inatt istället, imorse svimmade jag, vaknade upp i köket och blev så jävla rädd
ingen var hemma, mamma ringde mig ca 5 min efter ja vakna, jag fick stanna hemma
från skolan. Somnade om och vaknade runt 1 kanske sen gick ja upp & tog en cigg
och drack julmust :)!
Ska nog hämta min lillesyster från dagis snart men ska spela the sims sålänge,
har börjat blivit en nörd like my boyfriend rädda miggggggggg

Ajuste mitt paket från halens har kommit .. WIIIIIIIIIIIIIIIIII =)!
ska kanske be mamma hämta de , de är bara & smöra lite (a) ..
+ att min moppe är inlåst i garaget, särliv.

ciao n peace / MiiiiiiiQQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se