kebab 5 dgr-.-

Kom precis hem! Ätit kebab idag!, som 4 dagar innan typ ..
Lawin kom igår vi hade jätte mysigt, har saknat han så mycket och
nu åker han till gbg, de gör ont på riktigt.. Somnade i hans famn och hörde hur han
andades i mitt öra, ja dog direkt haha bästa sättet att somna på.. trust me.

Han köpte finaste grejerna till mig, ett skitsnyggt armband i silver, de är typ skruvat eller vad man ska säga haha
Keff kamera, men där ser man lite..

Där ser man båda halsbanden från Lawin, kameran gör inte så man ser hur
det ser ut i verkligheten, men de e så jävla fint , tack baby,

Jaja vi somnade typ 6 kanske, sen kom saga o väckte mig runt 10-11
fick panik, mamma va inte hemma o ja skulle gå ut me några hundar kl 12.
Lawin vaknade knappt fick pussa han tusen gånger, kyssa han på halsen
vet inte vad, till slut vakna han o skoja med mig o saga, fast han e rätt skadad..
HAHA.. men kl tolv kom vi iväg och sen gick vi ut me hundarna o gick till våran pappa.
Hans kompis va där så vi gick me han lite, sen blev de lite knas men aja skitsamma,.
Sen åt vi kebab aja de står redan där uppe.. snart kommer ja rulla fram om jag fortsätter
såhär med maten, men vem bryr sig, e inte född att göra nån annan lycklig hähä.

Några bilder från idag, NÅGRA




UGLYYY efter en sliten natt =) höhöhöhöh

Ska taggish nu, har lovat att saga ska få sitta vid datorn.
Ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiao & pppppppppppppppppppppeace / MiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se