Julklapparna

Juldagen. Blev en helt soft julafton igår asså.
Vaknade runt 11 av att patric alex och elin hoppade på mig som tre idioter..
Familjen säfström( idioter ) Fick iallafall ett skitfint halsband av elin, och en 100lapp av patric.
Sen skulle elin va rolig och gav  mig två gamla böcker som var helt slitna, ja trodde hon va seriös
så ja spela skitglad sen sa hon att hon drev, en sten försvann från mitt hjärta hahaha

Vi drog iallafall till släkten runt tre och jag o kusinerna låg inne i rummet o kolla på kalle anka,
standard varje jul. Sen åt vi och sånt där :) Vi kom hem runt sju tiden kanske sen drog vi till
lillan, mammas kompis. De va skitroligt där körde singstar och drack lite vin o cider, fast mama märkte
lite på mig när ja bara kollade med ett öga för att kunna se texten på tvn.. Då gick vi hem hahaha och åt mat
klockan 4 på natten.

1. Värmeskydd ( släkt )
2. Plattång ( farmor )
3. Läppglans och mascara ( mamma pappa )
4. Stora ringar ( släkt )
5. Små ringar ( släkt )
6. Ploppar till örhängen ( släkt )
7. Build up Mascara ( mamma pappa )
8. Nivea paket, dusch kräm, deo och läppglans ( mamma pappa )
9. 4 par strumpor ( mamma pappa  )
10. Christina Aguilera's parfym ( mamma pappa )
11. Två penslar till ögonskugga m.m ( släkt )
12. 48 ögonskuggor( släkt )


13. Tofflor ( lillebror )
14. Nånting från rebecca.. hon e störd haha
15. Bodylotion, deo och duschkräm, luktar så jävla goooooooottt


Saker som inte är med på bild.
Ett halsband från Elin
En hundralapp från patric


Imorgon blir det säkert mer då jag ska till min
morfar och mina morbröder ska dit.
Men de blir nog inte så mycket hoppas jag :)

Blev fett nöjd med allt jag fick :) Men en sak kan jag ju absolut inte glömma..
Dom här bilderna blev ju tagna med min nya digitalkamera! :D


( har fortfarande inte tagit bort plasten haha har altid kvar plasten tills den ramlar av sig självt )

Aja snart ska vi gå till Virre och köra singstar, sen ska jag nog till Lawin om det inte blir
försent. Hoppas alla fick nånting dom önskade sig
 Peace and love! / MiiQa

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in ...



god fortsättning :D



kramar <33

2008-12-26 @ 13:24:04
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se