DAMP :) ADHD!

JA E SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR
PÅ MIN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCKLIGA MOPPE :)
vill nån köpa,. 200 BARA !
Ush föfan asså ..
aja va hemma från skolan idag, mamma sa att ja skulle de pågrund av att ja
svimma iförr går och igår, bajs på de.
Rebecca har vackraste tänderna nu, driver ej, hollywood smile helt raka och kritvita
efter hon tog bort sin tandställning idag. Hon väckte mig typ 20 i tio imorse, skit gullig
hon hade köpt två feta baguetter o xray sen hade hon gjort iordning värsta frukosten till
henne och mig, sen kolla vi på tv och softa bara , fast vi somna till jerry springer o vakna typ halv
två av att min lillebror DAMPA på dörren, blev rädda båda två haha ..
Igår kollade vi på Crazy summer den va spansk, den va psykad men rolig.
Sen kolla vi på dirty dancing ( BÄSTAAA ) och sedan på dirty dancing 2 för rebecca hade
inte sett den än, ja dör .. haha.
Hoppas rebecca kommer snart ..hon måste trösta mig, stackars henne som får uppleva mina
adhd/damp utbrott haha ..

VILL HA DEN, kommer ta livet av mig haha

Tagen i oktober, HAHA damp bild.

I solna på jobbet, ( toan då alltså.. skurade toaletter :) HEHE ) , vene om ja lagt in denna innan

HAHA elin, kartongen är större än henne, så sööööt saknar dig .

Cpskadade, haha tjockisar. Vad pussar hon på egentligen..

Lawin, datanörden nummer 1 på wow och cs, och playstation 3 :), loveya

skadad, i slutet av sommaren haha, snygga örhängen va :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se