2008!

Helly, tog nästan 10 minuter att kunna logga in på blogg.se , plus att jag kommer inte in på msn, bara på playahead felfritt. Knas!
Har typ sett att nåra bloggar har skrivit om sitt 2008, då ja ska skriva om de också tror jag :)
Fast vet inte vilka kategorier ja ska skriva om så de kan bli helt onödiga haha..

Årets nya inneboende
Rebecca Dahl, haha hon sover här, äter här och ja.. helt enkelt lever här.
Mamma kallar henne för sitt barn och rebecca brukar kalla henne för sin mamma haha.

Årets dricka
Vitt vin och xray, nånting som både jag och rebecca fastnat för.
Vi missbrukar de båda två, eller inte vinet asså men xrayen, just nu har vi ca 8 st
i kylskåpet som vi dricker under en kväll, skadade? I know


Årets djur
En sköldpadda vid namn Marley, två kattungar vid namnen reggaeton och Sascha,
Konstiga namn, ingen fantasi kan man också kalla de :)

Årets låtar
Whatever you like med T.I.
Against the grain m Akon
Freedom m Akon
Släpp mig fri m Affe och Anton
Colby O'donis ft Akon m What you got
Ron Pope m A drop in the ocean
Lil wayne m Lollipop
Ray J ft Yung Berg m Sexy can I
Ruggig m Älskar dom alla
David Tavarre m Summerlove ( radio verison )
Pussycatdolls m When I grow up
Akon m Clap again
Akon m Right now
Akon ft MJ m Hold my hand
Chester See m Beautiful
Kanye West ft Chris Brown m Down
Chris Brown m Forever
Dj Ironic m Stay with me
Ella me levanto m Daddy Yankee
Touch me tease me m Hitsqaud project ft Big Daddy
Lilleman m Tonårstankar
Martin Jondo m Jah gringo
Akon ft MJ m Wannabe startin
Mr. Evil m We luv the girls Remix
Neyo m Closer
Notch m Tocame
Pachanga m Caliente

Oj.. nu blev de rätt många.. men aja haha de e några fler också men detta får räcka..

Årets bästa köp
Biljetten till paris, Bästa stället ja nånsin vart på och kmr alltid att vara ett minne för livet,
saknar redan dit, hoppas de blir i år igen annars kommer jag gå dit. Ja e seriös :)









Årets nya lägenhet!
Aa nu låter det ju som jag flyttar varje år, men de här året flyttade jag från min lägenhet
på granstigen till ringvägen efter 12 år tror jag, blev först sur eftersom rebecca bodde i
porten brevid och inte gör det längre, men nu har jag bott här i snart ett år och rebecca
är faktiskt mer här nu än vad hon var då. Plus att vilka förändringar de har blivit i livet efter
pappa flytta, mycket mer chill ( inte för att låta taskig då allså ) Pappa har också fått en ny:)

Årets Minnen
Jag och Lawin har firat 6 månader tillsammans, jag och Lawin har firat 1 år tillsammans.
Jag har varit i Paris, jag har varit i halmstad och i göteborg för första gången, besökt liseberg.
Blev tagen av farbror blå med rebecca o nåra andra i ****** som tur e är de glömt.
Fyllt femton, lawin har fyllt femton och Elin med. Firat julafton.
Rebecca slutade vara fjortis. Lilla Isak föddes, jag & rebecca har i princip bott ensamma
varje helg. Jag och rebecca har gjort Massor av sjuka grejer som tyvärr inte kan nämnas här.

Årets maträtt 
De blir nog korv & potatis:) ..
not, de blir självklart Kebab!



Årets piercing
Det var ju tungpiercingen, året innan va de den över läppen.
Tungpiercingen har jag velat ha i säkert två år och har tjatat,tjatat
och tjatat ännnnnu mer för att få ta den av mamma. Men ja.. för nåra månader
sen fick jag ju äntligen ta de! Nästa år ska ja tjata,tjata och tjata ännu mer för en
tatuering hehe.. får se hur de går ;).

Hm... ja kommer faktiskt inte på nåt mer.
De är ju fan 8065 grejer som har hänt detta år men man glömmer.
Nu ska jag o rebec ta lite kort me min nya digitalkamera, hehe ja e stolt över den
men vem skulle inte bli de =) Eller jo kanske bortskämda ungar som får en varje månad
men då e de ju inge speciellt. Plus att av kebabbilden så blev ja sugen på de nu...

Ha de bra everyoooooooone Peace / MiiiiiiQQQQQQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se