Merry christmas

GOD JUL FÖFAAAAN! :)
eller ja.. de var jul för en timme och 30 min sen
men kom tyvärr inte in på bloggen hahaha, blir gärna
medlem här, ( dom som ens läser my bloggish )
http://www.gratismode.se/?c=26940  ( som en liten julkläpp till määj hähä )

Just nu sover mina syskon och jag blev precis nyss klar med alla klappar, tog ungefär
tusen år att slå in allihopa så har galet ont i ryggen efter att ha suttit på golvet o lutat mig ner..


Årets julgran då, plast tyvärr för min cplillebror har astma och tål inte julgranar,
han har förstört två års julaftonar för oss.. nej driver bara haha men den blev helt ok..
fast kom på nu att julstjärnan saknas :)


Revbensspjäll gooooooooooooooodaste, :)
fast dom ser lite äckliga ut på bilden, men skitsamma, ;)

dom ligger åt fel håll hehe


Aja nu sover mina syskon så sött i min säng, ser ut som två luffare båda två
Förresten, idag är det ett år och en månad för mig och lawin, grattis baby!

God jul och peace out everybody / MiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se