Klänning

Duschade nyss min lillesysters hår, fuck vilka tovor hon har.. men jävligt fint hår annars ;)
Kanske har fått ett nytt jobb men är inte 100 % säker på att ja får de..
Isåfall blir de nog helger och kvällar men får väl se :) ,

Jag vill föräääändra mig själv på nåt sätt..  ska färga håret snart mer ljusbrunt o ljusare slingor i..
men de blir nog hos en frisör tror dom gör bättre, vet inte , hoppas de inte sliter på håret så
jävla mkt som när man gör själv bara :),
sen vill ja börja gymma också.. bli brunare och ha nyyyya fina kläder.<
Beställde precis hem en klänning som ja velat ha i typ ett år kanske ? hehe

så jävla fiiiiin men passar nog bättre till sommaren,
250 spänn hehe , här kör vi billigt :)


har typ 100 saker till ja vill ha men nono de blir för dyrt äger inte direkt 40985743805734857
miljoner femtio tusen kronor :)


Dagens Middag : Makaroner & köttfärs
Dagens Låt : Dreamer - Chris Brown

PEace!

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hej, fin blogg du har!

Haft en bra dag?

kram

2008-12-02 @ 22:25:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Maggie Curie

Klänningen var väldigt söt, men jag tror den hade sätt snyggare ut utan det där bältet runt magen.. Ser så gammalmodigt ut :/



But whats out is in :P

2008-12-02 @ 22:47:43
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Maggie Curie

haha ok :P



Ha det bäst, kram till dig med!

2008-12-03 @ 19:25:18
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se