En speciell brud

Det här inlägget går ut till den absolut bästa tjejen i världen, en brud som ställer upp i ALLA lägen, som jämt får mig att må bra och alltid får mig glad när jag är nere på botten.
Vi träffades när jag flyttade från åbylund, ungefär 13år sen eller nåt, 14 säkert.
Har så många perfekta minnen med henne, hon är min speciella i detta liv,
en vän som alltid kommer sitta fastspikad i mitt hjärta genom allt!
Jag tror inte ens att hon vet hur mycket jag älskar och uppskattar henne,
alltså det finns inte. Längre än universum flera gånger om!
Vad skulle jag gjort utan henne i mitt liv! Alltid när det är knas och man behöver bara säga
'' Jag mår inge bra "
Och man blir alltid lika glad av svaret
" Jag kommer snart bebi "
Asså det finns så många falska, har så svårt att lita på folk men henne alltså man kan se in i hennes ögon och bara veta att hon håller allt tyst, att hon förstår allt man berättar om.
Säkert folk blir trötta av att läsa detta men detta är till henne inte nån annan, bara till min soulmate och syster. Jag kan bli så arg ibland, överdriva saker och massa annat skit men du förlåter mig alltid för du vet hur de är för mig. Vissa säger okej jag förstår fett synd lala , men du behöver inte ens säga nånting! Jag ser att du förstår allt, du e så fucking högt älskad av mig och många andra trust me. Du vet att varje gång du är ledsen så finns ja för dig, ring mig 1 på natten, 2, 3, 4, 5 eller precis när du vill ja kommer alltid lyssna på dig och försöka förstå.
Du har inte heller alltid så fucking lätt därför kommer ja alltid stå brevid dig, inte bakom dig utan alltid brevid, hand i hand genom livet baby.
Klarar inte ens en dag utan dig, blir ledsen o trött HAHA förstår du att du är min livsglädje? Du är ljuset i mitt liv alltså du är allt, precis allt för mig du är en familjemedlem för både mig och mamma o syskonen det vet du själv.
Nej nu kan jag inte skriva längre haha
börjar nästan grina :)


Rebecca Dahl allt detta är till dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se