tigerhår/löften

Nu är klockan snart 5 på morgonen och jag ska upp tidigt imorgon,
rikti mickaela style, att lägga sig riktigt sent och ska gå upp tidigt nästa
morgon.. lyckat :)
Imorgon i think att elin och rebecca ska sova här, ska fixa elin så jävla
snygggggggg till nyår, blir ensam hemma så de kommer nog bli rätt kul :)
Saknar mig älskling som e i gbg nu, får ingen nyårs kyss av han nyår 2008 heller,
inte fick ja de 2007 heller..

Love you beeeeeeeeeeeeeebóóóóóóó.

Aja ska nog borsta tänderna & sova snart, fast e jättepigg.. har druckit tre xray och vaknade fyra imorse..
vänt på dygnet helt asså..

Här är mitt nya hår, tigerfärgat mellan mörkbrunt / svart / ljusbrunt
sexysexy.. Haha täckte för ansiktet för ja har lypsyl över hela munnen ( o helt utanför )
så de ser ut som jag precis spytt elle nåt hehe.. plus de är i mittbena, sexxxi..

Aja ..
Här e mina nyårslöften :)

* Jag ska sluta röka..
* Jag ska sluta bli så lätt irreterad på folk
* Jag ska börja träna o få fin kropp tills sommaren
* Jag ska göra mitt bästa för att göra en tatto
* Jag ska skaffa ett bra jobb, inte som på äckeltempo ( din mat )
* Jag ska sluta äta på kvällarna

Kommer inte på nåt mer tyvärr & kommer nog antagligen inte att hålla dessa löften,
men who knoooooows :) ..

peace and love / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se