svårt att sova

Har alltså inte lyckats somna än hehe...


Dom här vill jag ha hehe.. fast den randiga i en annan färg kanske -.- '

asså åååååååååååh ja måste sova, hatar mig själv!
plus att min dator e så fucked up att jag inte kan göra NÅNTING
på den längre, kan inte gå in på hemsidor förutom bloggen, playahead
& kanske några till om jag har tur, vafan är de här.. alltid problem med datorn!
skulle lägga in ett youtube klipp här också nyss.. juste youtube kommer jag
också in på:)! , men när ja skulle lägga in klippet står de typ att de är inbäddat nånting shit..
Men lyssna på Right here ( departed ) med Brandy * stjärnlåt..
Dom som lyssnar, ni kommer inte ångra er, trust me..
& nu märkte jag att elin inte heller sover hahaha särungar är vi allihöööpppa :)

längtar tills på onsdag, GAAAH .. så stolt över min klänning hahahaha

Alltid bra att lägga in en extra gång hehe ..
e egentligen verkligen verkligen VERKLIGEN inte nån klänning människa.. :)
Aja nu ska ja försöka, eller så skriver ja säkert ett inlägg om en timme eller halvtimme igen
haha Peace and love, and goodnight [ goodmorning ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se