Skylan, woho

Börjar dagen med en rolig historia, HAHA ja tkr den e rolig elle så e de bara ja
som har keff & torr humor =)
Idag ska ja & rebecca till skolan ( wohoooooo )
snart ska vi ta bussen, de blev liiiiite sent igår men vi kom upp imorse iallafall.
Har största ångesten att ja inte köpt julklappar än, måste egentligen ha mer pengar, vill
verkligen ge min mamma bääästa presenten
http://shopping.canoe.ca/ss/media/27787000/27787976.jpg
Men kommer aldrig ha råd med andra julklappar dåååååå :)
så får väl råna nån, får se hur de blir, kanske en bank..

En nunna åker buss, och säger till chauffören:
-Jag är dödligt sjuk, och har aldrig haft sex, jag vill inte dö nyfiken.
Jag skulle vilja ha sex med dig, men bara om du inte är gift.
- Jag är inte gift, ljuger chauffören.
-Men jag måste dö oskuld, så det måste ske i det bakre hålet, säger nunnan.
Och så blir det. Efter akten säger chauffören:
-Jag måste bekänna, jag är gift, har fru och barn.
Nunnan svarar:
-Jag måste också bekänna en sak, jag är bög och på väg till en maskerad.


Nu ska rebecca ha datorn i 10 min =)
CIAAAAAAAAO / MiiiiiiiQA

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se