Pengar = 0

UNDER LÄSÅRET 07-08 har du..
gråtit i skolan ? Ja
haft sex i skolan ? haha nej
blivit nerslagen ? nej
blivigt utstängd från ett klassrum ? haha hur ska man lyckas att inte bli ;)
blivigt avstängd ? nära
skolkat mer än 3 ggr ?  herregud ja ..
gått ut från en lektion för att träffa en kompis ? Ja
åkt hem från skolan pga sjukdom ? Japp
åkt hem från skolan pga annan anledning ? yeea
spytt i skolan ? HAHAHA mmmmm
fått byxorna nerdragna ? Ja
puttat någon ? de gör min dag.
blivit puttad ? a =)
blivit utskrattad ? hah yea, men ja njuter..
blivit förbannad & lämnat klassrummet ? självklart, hett temp.
slått ner någon ? neej ..
slått ner någon under lektionstid ? Nej, bara gett en liten smäll då & då :)
kört på fler än 3 prov ? M
klarat alla prov ? nää :(
haft blöta kläder i skolan ? aa med de här jävla vädret
haft vattenkrig i skolans område ? yes yes 
skvätt vatten på någon ? Ja :) 
kommit försent fler än 3 ggr ?  Dum fråga, ja
kommit försent med flit ? Ja
rapat under lektionstid ? Nää :)
blivigt tagen på bargärning när du smsade ? Ja. fast stoppar ner i bhn då :)
skrikit till någon under lektionstid? Jaa
svarat på ett samtal under lektionstid? Yes
blivit kär ? Ja :)
kramat någon i skolan? hehe jea
glömt dina böcker hemma ? Ja, eller inte pallat ta me
kysst någon i skolan ? jaaaa :)
orsakat att alla andra i klassen fått sitta kvar ? HAHAHA aa
saknat skolan under loven ? En gång, två sekunder sen va tanken borta..
längtat till skolavslutningen ? ALLTID!!

La in den dära snabbt.. svimma imorse igen, cp liv
men lawin va här o ja vakna i hans famn sen pussa han på mig
och hade en blöt handduk mot min panna, Sööööötunge i loveyou..
nu e rebecca här , saknat henne ju :( , vi funderar på att gå o sola men
ja spenderade mina sista pengar på xrayen.. får väl sätta mig utanför mataffären
och sjunga nationalsången med en hatt framför mig, som jag & elin gjorde för många
år sen ( HAHA ) vi tjäna faktiskt lite pengar, typ till en varsin piggelin men vem tackar no
till de ;)  
Nu kommer snart rebecca slå mig.. bäst att lyda henne eller så kommer hon väl piska
mig med en gren, som hon gjorde på mig när ja va liten när inte ja gjorde som hon sa.. Fast
jag fick aldrig ha den där pinnen, hon va bossen..
HAHAHA hejdå
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se