Pääyzze

Hej, hejdå.
Nää driver
 
Rebecca's o min torra humor. Hennes kompis sa att den va rasistisk, haha
vafan äre som är rasistiskt i den här filmen. Om folk vill se sig själva som bajskorvar..
så fine, i'ts not my nemoproblemo.

Hm.. nu e klockan snart 5 och jag ska upp åtta för att vara hos läkaren kvart i 9
medans rebecca e barnvakt. Undra om ja kommer upp hehe..

 Kör en liten pose där, lyckat..? I knöööw hähä
 Rebecca & jag e så jävla sexyylicious..
Jag, Saga och Rebecca, hehehe happpppiness
Så jävla fin bild, rebecca & sascha :)
 Jag poserar eftersom ja snart ska vara med i topmodel, mina nya tröjor har ja på mig också:)
 HEHEHE med nya tröjorna på, skitstolt iam :)
 Kyss mig, jag vet att du vill baby..


Hahahahahah har så äckligt roliga videosar på mig & rebec när vi sjunger.
Men om jag lägger ut dom kommer dom på något sätt att spridas även fast no one
läser my blogg. Sen kommer vi bli mobbade i skolan, förlora våra vänner och bli psykskadade
sen får vi flytta upp till en varsin cell i norrland och sitta inlåsta i fem år tills vi blir friska.
Jepp.. ja kan se in i framtiden :).

Nu ska ja maybe sova, får se om de blir så eller så kanske ja stannar uppe hähä
Peace and love / MiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se