Eldorado

Zup? :)
Hade musik prov idag, och de gick som en dans på rosor utan taggarna :) ,
skitbra gick de faktiskt, och på idrotten så lämnade frank oss så vi gjorde lite grejer,
kasta bollar o typ färgade '' påsar '' med små kulor i på varandra.. Rebecca skrattade åt
oss på musiken, hon hängde me på två lektioner , för vi är inte normala i våran klass..
vi är faktiskt inte de.. :)
Lawin kom till mig efter skolan, vi hade mysigt hehehehe .. ;)

Hängde med han till vh station och skulle ta bussen hem , pallade inte gå,
men så skulle bussen komma om 28 minuter, så jag gick när lawin skrattade
åt mig, han är snäll min kille, och han har aids :) ..
Mötte min lillebrors kompisar påvägen hem, fyra stycken är dom så jag gick med
dom och fick typ 30-40 kondomer eller nåt hahaha, ( vet inte hur dom får tag på dom hmm .. )

Jaaaaaaaaaaaaaaja.. mina syskon ligger i min säng och kollar på eldorado, skit tung film faktiskt

& nu.. för att fördriva min tid så ska ja kolla hur tuff jag är..

Har smink ( x )
Har en gitarr (  )
Har fem olika parfymer ( )
Har Cheep Monday byxor ( x )
Har msn ( x )
Har bdb ( )
Har färgat håret svart ( x )
Hål i öronen ( x )
Totalt : 5

DU HAR GJORT :
Har däckat ( x )
Har percing naveln, läppen eller näsan ( x )
Har varit på disco ( x )
Har druckit alkohol ( x )
Har tagit egokort ( x )
Har snattat ( x )
Har svurit ( x )
Har färgat håret ( x )
Totalt : 8

ÖVRIGT :
Har gått på stan ( x )
Har tagit hål i öronen ( x )
Har haft kort hår ( x )
har över 100 på din Msn ( x )
har/haft ett tönt smeknamn ( x )
Har haft över 50 inne på msn ( x )
Har en mobil ( x )
Totalt : 7

Summa: 20 poäng, hehehe

1-5 : Du är mer dig själv och struntar i vad andra tycker om dig.
5-15 : du försöker vara en i gänget
15-24 : du är verkligen en i gänget

Faaaaan va tuff jag är :)

Gammal bild på mig ( elle aa.. somras ), sen ser man liiite av min morbror

Nu ska ja dricka upp min käääära xray o chilla, kommer somna rätt tidigt idag
eftersom ja ska upp 7 imorgon, kan inte missa julkalendern ju! :)
Ciaoo!
ppppeace / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se