1 december!

Sssssssssalut :) ,
Hade utvecklingssamtal idag.. o aa de gick väl som de gick ,
hade tydligen talang i idrott och engelska, och i resten av ämnena
var jag riktigt duktig i och jag hade ett läshuvud tror ja de va haha ? ..
Meeeeen.. ( hatar ordet men .. ) har för mycket frånvaro
och har jätte låga betyg, vilket är jävligt synd eftersom om ja hade vart
i skolan skulle ja kunna ha skithöga, känner mig skit keff men aja va ska man göra,
bara kriga nästa termin och den här tiden tills jullovet, får se hur de blir sen :)

Rebecca kom till mig efter skylan, hon somna till våra värsta år i soffan, tog
foton på henne med mobilen men om ja skulle lägga ut dom skulle hon sticka
en kniv i mitt hjärta, på riktigt allså, ja driver inte ett dugg..
Aja idag hade jag engelska prov, de gick skitbra förstog allt tror jag..
sen så hade ja matteprov men fick göra nästa vecka och plugga till de lite eftersom
jag inte varit i skolan så mkt, men ja lärde mig idag hehe så kan nog köra provet i veckan :)

asså kolla va tung jag är ? , ja hitta på de själv asså ja trooor de e rätt hahaha..
fuck va ja e duktiiiiiiiiiiig.. :)

Dagens Middag : Kyckling & pommes pinnes nånting med thai sås :)
Dagens Låt : The Game Ft Lil Wayne - My life  ( TYYYNG )

Nu ska ja tagga mina syskon ska se Alvin & gänget hehe :)
börjar åtta imorgon skjut mig :'(
PEACE! / MiiiiiiiQQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se