tandkräm, handkräm..

Godeftermiddag!
Idag vaknade jag i lagom tid och åt en macka till frukost med patric elin och alexander, tog en cigg
efter det och började klä på mig och duschade av balsamet som jag och elin hade sovit med under natten;)
Patric sa till mig, mickaela du måste borsta tänderna, så gav han mig min tandborste med tandkräm på..
men efter jag hade borstat och kände att den va helt krämig och smakade fettttt konstigt så började elin och
patric garva sönder sig, så såg jag att handkrämen stog där, sen gjorde vi samma sak på alex fast han blev ju bara sur
hahahahha! ;)
Just nu sitter vi på det här soldathemmet igen och vi har spelat pingis och ätit massor från caféterian heheh ;)
vi ska gå till stan snart ja måste handla present till min pappa och min kompis emma :), senare kommer
väl jag och elin hitta våra nya kompisar, dom ringde nyss o fråga om vi skulle med och bada hahaha, vi badade igår
i nissan och åkte med i strömmen vi trodde vi skulle dö av skratt hahaha,

kanske skriver imorgon vi får se om vi går hit imorgon oxå :)

Juste världens gulligaste låt hahah http://www.youtube.com/watch?v=3Qx4Ag2E_E8&feature=related

och denna http://www.youtube.com/watch?v=vepUKCSNfL4  hahaha enjoy!

PEACEEEEEEEEEEEEE / MiiiiiiQaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: H

Här var det fullt drag med "Chipmunkar", ser jag.. ;) Kul att ni har kul där nere. Sköt om dig! Kram!

2008-08-05 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se