regn&åska..

Ja igår så åskade det och det spööö regnade..
vi badade i grötvik som vanligt igår och violeta skjutsade runt oss och vi var med henne:)
När klockan var 20.50 släppte violetta av oss och vi tog våra grejer och sa att hon kunde åka iväg
för vi kunde gå hem, de tog ju bara en kvart max, så vi gick in och köpte våra grejer lala..
10 minuter senare kom vi ut ur affären och vattnet FORSADE ner.. aja vi skulle gå ändå vi kunde inte stå under ett tak
hela natten.. -.-,
fast sen var det en snubbe ca 40-45 år med sin grabb som frågade vart vi skulle, vi sa att vi skulle hem lala..
men lyckan log vi fick skjuts hem haha, dom är inte lika vänliga i stockholm garanterat!
Men det bästa va att de va en riktiiiiig lyx bil haha!

Sitter ju såklart på soldathemmet som vanligt, vi har ätit frukost och en massa ''soldater'' kommer in
haha dom är ju inte direkt fula.. det är helg nu och dom ska hem eftersom de är permis :)

Vi åt iallafall på Max innan allt de dåliga och bra (?) hände :)

Imorgon ska vi antagligen cykla i ca 5 timmar beroende på vädret haha undrar vilken träningsverk man kommer få
efter det.. nää nu ska jag bara chilla lite och vi ska spela minigolf lite senare även fast jag får riktig damp när jag
missar hahahah jaja dålig förlorare ja erkänner det iallafall ;)

PEACE! / MiiiiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: :)

jag läste ett av dina blogg inlägg där det stog att d skulle ta hål i tungan har du gjort det än ? (:

2008-08-09 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se