Halmstad!!

Tjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjooo!
Är i halmstad nu, sitter på sussies jobb typ försvarsmakten
 med elin och alex, vi sitter vid en varsin data :) 
Igår så gick jag och elin ut och haffade några killkompisar dddiiirekt eftersom
 vi uppför oss som två töntar men de verkar ju funka aiit? jaja.. vi badade i Grötvik eller vad det heter och
när man hoppade i kändes det konstigt.. alltså det kändes som om man inte hade vatten på sig eller aa
en skitkonstig känsla iallafall men de va så jävla soft ! :)


Idag så gick vi ut i spöregnet och filmade oss och lekte vädret, vi ska göra det varje dag hela veckan

hahahaha, helt störda :D , men när vi kände på vattnet 'nissan' nere i skogen så tkte vi de va varmt,

så vi tog av oss kläderna och hoppade i de va varmt i vattnet och vi simmade runt halvnakna hahaha,

sen kom en gubbe när jag skulle kolla på mobilen helt topless.. han ba jaa de e ju en jättestark ström i vattnet! :)


ja reagerade på två sekunder och böjde mig ner o ba eeeh aaa jättevarmt också! , när jag kommer hem igen

ska jag lägga in nåra bilder och sånt men kan inte göra det nu..  kommer nog blogga lite till om jag & elin

går till sussies jobb igen nå mer under veckan, but until then, PEACE!!! / MiQaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se