en sån dag

Halloj , varit hos Rebecca en stund idag, snackat lite skit typ. Kom hem och såg att Tyson har tagit ner ersättningsboxen, sju liter ersättning , pulver, över HELA lägenheten. Alltså jag blev sååååååå arg men det var bara att vända o gå tillbaka till affären.. är på rätt dåligt humör rätt allmänt, vet inte om det är för att det börjar komma nya hormoner från pstaven samt all stress runt omkring .. bakade iallafall en jävla massa bullar igår så nu ska jag trycka i mig några med gott samvete. Vägde mig idag och jag bara rasar i vikt typ, vet fan inte varför så det känns mindre kul. 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mickaelaaaaaa, jag vill också ha bullar😍

2014-03-25 @ 20:51:44
URL: http://evelinablogg.blogg.se
Postat av: tantlill

Hej!
Jag har inte hunnit/prioriterat bloggar på flera veckor. Renoverat vårt 40 år gamla kök och jobbat skitmycket på behandlingshemmet för LVU-placerade ungdomar. De flesta har haft föräldrar som svikit pga missbruk m.m. En kille har haft föräldrar som aldrig satt gränser... Några har blivit sexuellt utnyttjade. En kille hittade sin mamma, hängd i badrummet, efter skolan som 9-åring.
Jag vill bara säga att jag blir så glad av att läsa din blogg. Du/ni har ju världens vackraste son och ni ger honom en fin uppväxt. En fin barndom handlar inte om pengar.
Kramar till dig och dina fina killar
från Lill.

Svar: Fyfan, det låter inte kul alls :( Tur att det finns såna som dig som tar sig tid med ungdomar som behöver hjälp.. Tack så mycket för alla fina ord <3 Betyder jätte mycket!
Qela

2014-03-25 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se