Tattoooooo

Tjaaa! Gjorde äntligen min gadd i tisdags! Men den är inte klar än :) personnumret och handen ska dit också. Och igår kom Rebecca hit en sväng. Vi åkte mot port73 och kollade runt lite, köpte blöjor o sånt på Willys. Mysigt att umgås med rebeccus, inte så ofta man har tid då jag är upptagen med nathaniel och hon med hundarna och pojken sin liksom. Idag startade jag morgonen med att gå till tandläkaren för att ta bort ännu mer tandsten. Har en äckel tandköttsinflammation också o det är ju inte så mys.. Ska verkligen börja tandtråda noga. Kan tänka mig att allt har kommit för att jag verkligen inte skötte tänderna när nathaniel var nyfödd, jag var helt enkelt för trött för att komma ihåg tandborstningen varje kväll och så käkade jag så mycket söt pga amningen.. Hur som. Idag har jag varit så jävla trött för nathaniel sov inte så bra inatt. Sen mår jag så jävla illa och har huvudvärk. Tur att Jimmy var hemma idag.. Gör just nu lasagne, Jimmy och Robin sitter och spelar xbox, nördarna,, 
Fick en ny bitring idag med skallra. Det gillade han haha :-) 
Vädret kan dra åt helvete.. 
Ingen plastfolie? Fryspåse och silvertejp fixar det mesta.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se