Sovaaaaaa!

Alltså helt fantastiskt.. Nathaniel var så trött igår och somnade vid 9. Han brukar vanligtvis gå och lägga sig vid tio som vi, litet senare på helgerna, men igår så åt han lite potatis och majs pure, helt galen blev han när han inte fick nåt mer haha.. En flaska på det, sen badade vi han. Vi har inte gjort det på jätte länge för han HATAR att bada. Han blir helt vettskrämd, så jag har bara tvättat av honom med tvättlappar men vi kände liksom att vi måste börja vänja han lite. Han blir ju smutsig och man kommer inte riktigt åt överallt med tvättlapparna.. Så vi var såååå försiktiga igår, jag sjöng samtidigt som vi tvättade av han, jimmy satt med han i famnen i badet, kittlade han lite, tog det verkligen fett lugnt, och det gick! Sen låg han i handduken i min famn ett bra tag haha, mysunge. Hur som, så somnade han vid nio under tiden som jag bäddade. Vi matade typ han i sömnen vid halv elva kanske? Sen sov han till sex imorse! Blev så chockad. Jag vaknade innan sex och undrade vad som var fel hahaha, jag är så inställd på att vakna vid 2-3 , sen igen vid 6, och sen stiga upp vid 8. Men han käkade lite, sen vaknade han vid åtta. Vi alla tre myste i sängen och nu somnade han om haha, jag bloggar och Jimmy nördar diablo. Geek.
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se